Speciale herhalingscursussen

Zoals u op het rooster kunt zien, zijn dit jaar speciale herhalingslessen ingepland. Het gaat hier om EHBO aan Kinderen, EHBO bij Sportletsels en EHBO bij Wandelletsels. Indien u een (of meerdere) van deze speciale EHBO cursussen heeft gevolgd, dan dient u hiervan herhalingslessen te volgen om ook deze extensies van uw diploma geldig te houden.

Net als de algemene EHBO herhalingscursus, dient u voor deze herhalingslessen uw contributie te voldoen.

De kosten voor de herhalingscursussen zijn als volgt:

EHBO aan Kinderen: € 10,– *

EHBO bij Sportletsels: € 10,– *

EHBO bij Wandelletsels: € 10,– *

*Voor niet-leden zijn er voor deze cursussen aparte prijzen. Informeer hierover bij het secretariaat.

Gelieve de kosten van deze cursussen voor aanvang van de lessen over te maken op onze girorekening NL60INGB0000673478 ten name van EHBO Vereniging Spijkenisse onder vermelding van uw diplomanummer. U kunt ook op de (eerste) lesavond dit bedrag contant aan ons betalen, u ontvangt dan van ons een betalingsbewijs. Wilt u een factuur om te declareren bij uw zorgverzekeraar, dan kost u dat € 2,50 administratiekosten extra. Indien u zelf geïnteresseerd bent in het volgen van deze cursussen, neemt u dan contact op met het secretariaat.