Actueel verslag:

Wij zijn bezig aan onze leden de verplichte herhalingslessen te geven. We hebben bij diverse evenementen in en buiten de gemeente Spijkenisse Eerste Hulpverleners ingezet. en afgelopen seizoen werden er weer nieuwe mensen opgeleid tot eerste hulpverlener.

Tevens hebben wij uit naam van de Hartstichting een behoorlijk aantal nieuwe mensen opgeleid en zijn nog bezig met het geven van herhalingslessen voor diegenen die reeds kunnen reanimeren.

Daarnaast hebben wij ook zeer zeker nog last van de gevolgen van Corona crisis door opzeggingen van leden, geannuleerde evenementen en het niet kunnen geven van lessen en herhalingslessen en het gebrek aan tegemoet komende financiële steunmaatregelen vanuit de overheid, dit heeft dan ook zeer zeker een nadelig effect aan de financiële zijde van onze vereniging gehad, wij hopen dat wij door middel van inzet van onze hulpverleners bij evenementen en het weer opakken van lessen in 2023 dit bij te kunnen trekken.

Financiële Jaarverslagen:

Financieel Jaarverslag 2019