EHBO bij Sportletsels

kennis verkrijgen van de meest voorkomende sportletsels, hun oorzaken en gevolgen . De gevolgen van een sportletsel beperkt houden. Eerste hulp verlenen aan sporters.  Inzicht verkrijgen in de wijze waarop sportletsels kunnen worden voorkómen (primaire, secundaire en tertiaire preventie).  Op de hoogte zijn van (effectieve) blessurepreventieve maatregelen.
hierbij staat de vraag centraal kan en mag er met het betreffende letsel door gesport worden.

Indien u geen geldig EHBO diploma heeft dan kunt u deze cursus prima volgen.

Cursustijden zijn van 19.30 – 22.00 uur. Totaal duurt de cursus 4 lesavonden inclusief examen. Na een examen ontvangt u een certificaat van deelname.

Prijs voor deze cursus; EHBO-leden € 45,- NIET-EHBO leden € 65,-. Wilt u deelnemen maak uw interesse dan kenbaar door een berichtje achter te laten bij ons secretariaat. Vermeld aub duidelijk uw naam en adresgegevens en of u in het bezit bent van een geldig EHBO diploma.

De Herhalingscursus EHBO bij sportletsels kost € 10,- en € 20,- voor niet-EHBO leden. duur: 1 avonden.

Hr.Mevr.

Voorletters en achternaam*

Roepnaam*

Geboortedatum*