Lidmaatschap opzeggen

We vinden het jammer als u onze vereniging gaat verlaten. Hier staat hoe u dat moet aanpakken.

Het lidmaatschap betreft altijd een cursusjaar, behalve misschien het eerste jaar als u halverwege het jaar lid bent geworden. Het opzeggen van het lidmaatschap dient minimaal vóór 1 juli vóór het nieuwe cursusjaar te gebeuren. Dit dient u schriftelijk (of per e-mail) door te geven aan het secretariaat van de vereniging. Hierna kunnen wij de opzegging voor het nieuwe cursusjaar niet meer kosteloos laten plaatsvinden omdat de vereniging de verplichte kosten voor het nieuwe cursusjaar dan reeds heeft afgedragen.

Stap je over naar een andere EHBO vereniging, geef dat dan ook meteen door aan het secretariaat, want dan kan de registratie van je diploma bij het Oranje Kruis overgezet worden naar die nieuwe vereniging.

Naam*

Onderwerp: Opzeggen Lidmaatschap