AANMELDINGSFORMULIER LIDMAATSCHAP
Middels onderstaand formulier kunt u zich aanmelden als lid. Onderstaand genoemde lid begrijpt dat hij/zij elk seizoen de herhalingslessen, al dan niet met een verplichte buitenoefening, moet volgen. Tevens dient het lid voor aanvang van het lesseizoen de contributie, waarvan de hoogte is bepaald in de algemene ledenvergadering, te voldoen. Indien hij/zij in gebreke blijft deze contributie te voldoen, zal dit tot gevolg hebben dat het diploma niet verlengd wordt en alle kosten om het verschuldigde bedrag te innen door de vereniging op het lid worden verhaald.
Lid blijft te allen tijde zelf verantwoordelijk voor de betaling en het volgen van de herhalingslessen.

Aanhef

HeerMevrouw

Voorletters

Achternaam

Roepnaam

Geboorteplaats

Geboorteplaats/-datum (verplicht)

Postcode

Woonplaats

Telefoon/Mobiel (verplicht)

E-mail (verplicht)

Diploma nummer

Afgifte datum

Geldig tot

Aantekeningen verbandleer janee

Reanimatie janee

Overigen

Hulpverlening:

Een belangrijke inkomstenpost voor onze vereniging is de hulpverlening. Het deelnemen als EHBO’er aan diverse evenementen is zeer leerzaam en bovendien erg leuk. Wilt u onze vereniging daarmee steunen en ook deelnemen als EHBO’er aan evenementen? janee
    Het invullen verplicht u vanzelfsprekend tot niets, maar dit geeft ons een indicatie of wij in de toekomst een beroep op u mogen doen.

Wilt u aan geven voor welk evenement wij u mogen benaderen: Sportevenementen binnensportevenementen buitenrampenoefeningentriatlonvoetbalwandelenwielrennenrun-bike-rundiverse evenementen binnendiverse evenementen buiten

Ik ben beschikbaar in de/het: ochtendmiddagavondweekend