HansVice-voorzitter

“Nadat mijn dochter in 1998 haar EHBO-diploma had gehaald was ik al bezig met diverse hand en span diensten te verrichten voor de vereniging. In het jaar 2000 heb ik zelf mijn EHBO-diploma gehaald in Capelle a/d IJssel en gelijk daarna mezelf als lid in laten schrijven bij de EHBO-vereniging Spijkenisse.
Nadat in 2002 degene die de evenementen verzorgde er mee stopte heb ik aangeboden om dat op me te nemen en werd ik ook gelijk gekozen als vicevoorzitter. Het organiseren en regelen voor hulpverleners op diverse evenementen doe ik dan nu ook al diverse jaren met heel veel plezier. Ook doe ik het onderhoud van het gebouw zoals kleine en grotere bouwkundige aanpassingen en de diverse klusjes die daarbij komen kijken”.