FredVoorzitter

“Mijn naam is Fred Kuijper en ik ben de voorzitter van EHBO vereniging Spijkenisse. Eerste hulp kunnen verlenen vind ik belangrijk binnen een gemeenschap en ik zet me dan ook graag in om zo veel mogelijk mensen deze mogelijkheid te geven. Binnen het bestuur vergaderen we regelmatig. Ook willen we dat er elke lesavond een bestuurslid aanwezig is, zodat we laagdrempelig aanspreekbaar zijn voor onze leden. Verder vergaderen we twee keer per jaar ook met onze eerste hulpinstructeurs om alles zo goed mogelijk te laten verlopen en we van elkaar weten waar we mee bezig zijn.

Naast het werk in het bestuur vind je mij ook vaak op de evenementen waar de vereniging de eerste hulp verleend. Er wordt niet vaak bij stilgestaan maar op heel veel evenementen is het verplicht om een eerste hulpverlener aanwezig te hebben. Voor ons is dit ook een goede manier om ons vrijwilligerswerk onder de aandacht te brengen, onze materialen te bekostigen en daarnaast onze bijdrage te geven aan de gemeenschap van Nissewaard”.